Autólopás

 2009.06.07. 10:11

Ma reggel hatkor keltem. Arra, hogy anyám röhögve beszól a szobámba, hogy:

- Gyere lányom, lopják a kocsinkat!

Ránéztem, hogy ezen mi olyan vicces?  Kirohanok az ablakhoz, és látom, hogy egy belevaló zsarucsaj meg egy rendőrkocsi ott áll. Elkapták őket, a büdös parasztokat! =D

- Rakd a fejed a motorháztetőre köcsög!- ordított a csaj a 3 csávó egyikére. Ja..és persze kik voltak? Naná, hogy kisebbség. (Én nem vagyok rasszista, hiszen Isten minden teremtményét szeretni kell, dehát ami tény, az tény.) Ki más? Ép ember nem csinál ilyeneket, főleg nem, hogy egy nagy farönkkel töri be az ablaküveget. Szerencsére valamelyik szomszéd már ébren volt, és meghallotta a szétrobbanó üveg hangját. És kihívta a rendőröket. A rablók meg azzal szerencsétlenkedtek, hogy beindítsák a kocsit (hiszen ők nem tudták, hogy az aksi le van merülve, és a büdös életbe nem fog beindulni), és míg ott szenvedtek, bekerítették őket. Még szerencse, hogy nem a másik kocsink ablakát törték be, mert azt sikerült volna beindítani.

Ezen a héten ez a 3. kocsi, amit megpróbáltak ellopni, sajnos egyet sikerült is. De ez a sors fintora, valószínűleg, egy felsőbb hatalom rendezte így, hogy pont ezt a kocsit lopják el, ami nem működik, mert így sikerült elkapni őket, és nekünk sem okoztak akkora kárt! Azt hiszem, most ezzel "jót tettünk" a kozmikus univerzumban! Ezért volt anya olyan nyugodt. Sajnos ez is sok nehézséggel jár, mert ugye jönnek a helyszínelők, be kell menni kihallgatásra stb.

De megérte! Mert elkaptál őket, és megkapják megérdemelt büntetésüket. Ami meg még viccesebbé teszi a dolgot, az az, hogy ma reggel engedték ki őket a rendőrségről. xD Hát szerintem többet már nem jönnek ki..legalábbis egy darabig.

Viszont az emberek hihetetlenül kíváncsiak tudnak lenni. Sokan elmennek az utcában, megállnak, kiszállnak a kocsiból, körbejárják a kocsinkat és megdöbbent arccal visszaülnek a sajátjukba, majd hajtanak tovább. A járókelők is megállnak, sőt sokan még kérdezősködnek is, hogy mi történt. ( Dehát: mi kell a népnek? Cirkusz és kenyér!)

A mai nap amúgy is különleges, amiket ma érzünk érzések, azok meghatározóak lesznek elkövetkezendő életünknek! Nyitva vannak a kapuk. Jól meg kell fontolni, hogy az ember mire gondol, mit kíván, mert sokkal hamarabb megvalósul mint hinnénk, és ez sajnos a rossz dolgokra is igaz. Én már a saját bőrömön tapasztaltam meg (5-én) pénteken. Vizsgám volt: beszédtechnika, meg kreatív színházi gyakorlat. Megtanultam a szöveget, de egész nap strezzseltem, hogy el fogom rontani...és el is rontottam. Na mind1, nem volt annyira vészes! =D A mozgás, és az ének vizsga jól sikerült. És még a jelenet is jól ment.

Nem baj, az ember mindenből tanul! =)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenykuldott.blog.hu/api/trackback/id/tr171168770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása