Festmény

 2009.12.19. 16:20

Őrült vagy Zseni?

Salvador Dali, Csontváry, Michael Hussar stb.

Most csak ezeket említeném meg.

Dali művei mindig lenyűgöztek, az életéről pár dolgot tudván elmondhatom, nem volt teljesen tiszta elméjű. De pont ez tette olyan különlegessé. Miért akart ő mindig más lenni, kitűnni, mit érezhetett belül? Csontváry szürrealista képei a magyar festészetben nagyon egyediek. Michael Hussar...a képei..egyszerűen Szörnyűek/zseniálisak(?!). Amikor nézegetem őket, rossz érzés fog el...van bennük valami démoni...nem is bírom sokáig figyelni. Gonoszság tükröződik sokban, és a mélyén ott rejlik a pokol. A tengerentúlon el vannak ájulva tőle, de az egész ember, a külseje, a gondolatai minden félelmetes, sátáni számomra.

 

Amin viszont nagyon megdöbbentem, eddig nem láttam őket, de most megnéztem a rajztanárom honlapját: www.kabaytilda.hu Ajánlom mindenkinek, egyszerűen lenyűgözőek a képei, az érzésvilága. Mindennel dolgozik: szénnel, akvarellel, olajfestékkel stb. Ahogy megismertem a tanárnőt, kedves, türelmes, intelligens személynek tűnik. Nem gondoltam volna, hogy van egy ilyen elvont, a világunktól elgurazkodó oldala is, ami a képein tüköződik. El tudom képzelni, hogy alkotás közben milyen átszellemült állapotban van, és mennyire magával ragadja a kép hatása. Nagyszerű lehet, amikor valaki ennyire ért valamihez, és az érzéseit, belső világát ki tudja fejezni úgy, hogy az maradandó legyen az emberek számára, és meg lehessen ismerni belőle.

 

 

 

Ezért irigylem a költőket, írókat, festőket, szobrászokat...

Egyszer én is szeretnék majd maradandót alkotni!

A bejegyzés trackback címe:

https://fenykuldott.blog.hu/api/trackback/id/tr341609263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása