"Gyűlölöd! Szereted?"

 2009.09.01. 21:00

Sajnos mostanában nem sok időm van írni, de nem fogom félbehagyni. Tehát most folytatom:

Július:

1-JE:  Szerelem! Mit is jelent ez?

Mi ez, amit szó el nem mondhat, ember ki nem fejezhet? Nem tudom..és nem is akarom megmagyarázni. De szeretném megérteni, miért pont-abban az időpontban - azon a helyen - az a személy..? (...)

Szerintem ez egy olyan dolog amelyet, minden ember magának okoz, magának teremt.(...)

Öl, butít, s nyomorba dönt. Mindamellett vak és még süket is...

Vajon mi kell ahhoz, hogy szerelmesek legyünk valakibe? Valamiféle vonzalom, az biztos. Azt szoktuk mondani, hogy akit szeretünk, annak imádjuk az illatát! =)

(..)

 

2-a: (...) Mikor kijöttem ide, az volt a szándékom, hogy idén nyáron nem fogok veszekedni mamámmal. Ennek ellenére rengeteget veszekszünk. Okai legfőképpen: FÉLT! De annyira, hogyha tehetné kalitkába zárna. Félt attól, hogy rossz társaságba keveredem, ha este az utcán járkálok..és még sok-sok más dolog. (...)

 

3-a: Tegnap összevesztem Andrissal. Az egész úgy kezdődött, hogy itt volt Jancsi (szokásosan), és elvonultak beszélgetni. Addig én Vikicával (szomszéd lány) tollasoztam. Aztán abbahagytuk, és én a fiúk után mentem. (...) Andris egész este bunkó módon viselkedett. Azt hitte, az, hogy összeveszett az apjával, az feljogositja arra, hogy ő most mindenkivel tahó paraszt módjára viselkedjen. Egy idő után megelégeltem, és elküldtem melegebb éghajlatra(...).

 

8-a: Rég írtam. Sok minden történt velem azóta. Ahogyan biztos is voltam benne, összeveszésünk utáni első nap már jött is Andris bocsánatot kérni. Elértem, amit akartam. Hűvös voltam és merev. De azért este már felmentünk a városba ketten =D (...)

Délelőtt a piacon voltam, ellopták a pénztárcámat tele pénzzel. Kinéztem egy tűsarkút, meg akartam venni, és mikor belenéztem a táskámba, észrevettem, hogy már nincs miből. Mamám fizette ki, ez lett a szülinapi ajándékom tőle. Abba a cipőbe mentem el este bulizni. Találkoztunk Ricsivel és a barátnőjével. (...) Kitört a cipőm sarka..! xD Szerintem nem kell mondanom milyen kifejezés ült ki mamám arcára, amikor meglátta. (...) Megbeszéltem apuval, hogy vigye el cipészhez! =D

Hétvégén apámnál aludtam. (...) Borzalmas volt. A felesége folyton ordibált, csicskáztatott, és lePrimadonnázott. Mégis mindent megcsináltam, amit kért.  (...)

Ez nálunk családi karma. Sajnos anyukámnál, mamámnál, és az ő anyjánál is előfordult ez az eset. Valahogy meg kell törni, csak nem tudjuk, hogyan. (...)

 

11-e: (...) 4 könyvet olvastam el eddig. ELhatároztam, hogy csak női írók könyveit fogom falni idén nyáron! =P (...)

 

13-a: 00.11p

Nem tudok aludni. Vikicával beszéltem több mint egy órát. Most tettem le a telefont.

Érezted már azt valaha, hogy nem tudod eldönteni, hogy tiszta szívből szereted őt, vagy pedig azt kívános sohase lásd többé. Én magam se tudom mi ez.

Úgy érzed: nem illetek össze, annyira másak vagytok. Ha meglátod elkap a puszta undor, hozzávágnád az első dolgot ami a kezedbe akad.

De vágysz rá, hogy vele legyél. Mélyen beszívod az illatát..maj egy perc elteltével szinte fuldokolsz (?) Ha rád néz, nem viszonzod a pillantását, de szemed sarkából azt figyeled, mikor kerül rád újra a tekintete.

Valaki aztmondja lerí rólad hogy oda vagy érte, mások szerint egyértelműen utálod. Senki sem segít...

Ez az amit lehetetlen megérteni. Gyűlölöd! Szereted?

 

14-e: Az ördögnek is angyalarca van. (...) Hihetetlen milyen váratlanul lehet valakiben óriásit csalódni. (...)

18-a: Szörnyű volt a tegnapom. Nem is akarok emlékezni rá. Remélem ő is elfelejti...:S

Miért kell nekem olyat mondani, amit utána megbánok? Dehát..a mennyországba is a poklon keresztül vezet az út. (...)

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenykuldott.blog.hu/api/trackback/id/tr221353884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása