Sok mindenből lehet tanulni!

 2009.06.13. 15:44

Na igen! Megjöttem a táborból. Történtek érdekes dolgok. Összességében nagyon jó tábor volt..de voltak buktatói is. A legrosszab az volt, hogy az első napon lebetegedtem. Sajnos még most sem tudom mi bajom lehetett. Gyomorrontás, vagy napszúrás, de az tény, hogy kicsit kettévágta a dolgokat, főleg h mindkét éjszaka remegtem a láztól, a gyomrom borzasztóan görcsölt, és folyamatos hányingerem volt, talán ha nincs elég akarat bennem, hogy nem fogok hányni, akkor nem birtam volna ki. De azért nagyon jó volt =D Hihetetlenül élveztem. =P

Persze első nap már egy oltári nagy baromságon összevesztem az egyik nagyon jó barátommal, Krisszel. Róla annyit kell tudni, hogy folyton veszekszünk, de valamilyen módon mindig kibékülünk egymással. Biztos van valami karmikus feladatunk amit meg kell közösen oldanunk. Hiszen minden barátság, minden találkozás, minden apró érintkezés bármilyen emberrel karmikus eredetű, csak az erőssége más. Hát vele elég erős a kapcsolatom, főleg, hogy ennyi veszekedést kibírtunk. Teljesen más emberek vagyunk, mással nem is lehet magyarázni, hogy miért kötődünk ennyire. Mikor megérkeztünk Nógrádba, felmentünk a várba. Ott nagyon sokat beszélgettünk ketten. Este pedig egy nagyot balhéztunk, és az esett a legrosszabbul, hogy olyan dologgal sértett meg, amiről délelőtt beszélgettünk, és ami a legrosszabbul esik nekem. Mert...

Az emberek általában a külsőségekről ítélnek meg egy embert. Első látásra legalábbis mindenféleképpen, de ha jobban belegondolunk, akkor egy tehetősebb családból származó lány nem szívesen barátkozik egy szakadt csajjal. (Ezt saját példámból tudom, mert sajnos én is ítéltem el embereket, akikről utólag megtudtam, hogy nagyon kedvesek.) De ezen változtattam, és először mindenkit megismerek, mielőtt elítélném.
Az viszont kifejezetten zavar, hogy engem úgy szoktak néha beállítani, mint egy plázacicát. Igazából ennek teljes ellentéte vagyok, igaz szeretek jól öltözködni (hát ki nem?), és igényes vagyok, talán kicsit sokat figyelek a külsőmre. Na de senki sem tökéletes, még ha az akar lenni sem. A másik pedig, hogy nem annyira szeretek lányokkal lenni, inkább fiúkkal barátkozom. 1-2 igaz lány barátnőm van, és sok lány akit szeretek az osztályomban, meg azon kívül, de a fiúkkal is nagyon jó kapcsolatot tudok kialakítani, és nekik talán még több dolgot merek elmondani mint a lányoknak. Ennek ellentéteként viszont nem szeretek pasizni, és nem is szoktam. Ami nem jellemző a plázacicákra..dehát én nem vagyok az! Csak ezt néhányaknak nehéz felfogni.

mert igen, én belül más vagyok mint kívül, lehet néha ellent mond annak amiket csinálok, de még sose tettem semmi durva dolgot.. Én jó kislány vagyok xP Inni sosem szoktam, mert nem bírja a vesém, még nem is voltam berúgva..nem is tudom mi lenne a következménye annak. Régebben volt egy műtétem, daganatom volt, és kerek-perec megmondták, hogy nem tesz jót semmi ilyen a vesémnek, ezért nem is játszok a tűzzel.

Viszont, mások csináltak szép dolgokat, és legalább az ő kárukon tanulom meg, hogy én ne csináljam ezt! Azért semmi nagydolog nem történt, bulizgattunk a tanárokkal, póker party.. xD Stb...XD

Sok mindenből levontam a következtetést..sok mindenből lehet tanulni! =D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenykuldott.blog.hu/api/trackback/id/tr601182758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása