Bevezetés

 2009.08.18. 11:28

Amióta eszemet tudom minden nyaramat Ukrajnában töltöm a barátaimmal, és a családom másik felével. 2 hely között szoktam ingázni: Beregszász (a Kárpátaljai magyarság fővárosa) és Visk (a magyarok kedvelt túrista helye). Elzárva töltöm vakációmat a magyarországi barátaimtól és ismerőseimtől, és az ottani barátokkal vagyok. Imádom őket, mindenkit egytől-egyig, és élvezem a közös időtöltéseinket. Viszont a dolgok rossz oldala a sorozatos búcsúzkodás. Elbúcsúzol mindenkitől és tudod, hogy egy év múlva találkozol velük legközelebb. Nem hagytam, hogy elvesszenek a gondolataim (ugye a szó elszáll, az írás megmarad), ezért ha valamit fontosnak tartottam, leírtam egy papírra. Ezekből szeretnék most idézni.Részleteket olvashattok majd.

 

 Kezdjük:

Június:

26-a:

Végre tollat és papírt vehettem a kezembe! (...) Napos az idő, pedig már egy hete megállás nélkül esik minden este,s valamikor még napközben is. Ha jól hallottam, a hírekben bemondták, hogy Mo-n is több helyen árvizek vannak.

3 nappal ezelőtt berontottam a könyvtárszobába (anyai nagymamám házában, ami jelenleg lakhelyemet nyújtja, míg itt tartózkodom az országban), és (...) rengeteg izgalmas könyvközött találtam egy számomra megfelelőt. Anne Bronte: Wildfell asszonya. (...) Kisvártatva belekezdtem a könyv olvasásába. Most a 287 oldalon tartok, ám ez még csak a könyv felét sem teszi ki. Amíg olvasom a szereplők kis világában érzem mgaszkodom az agam, és teljesen elrugaszkodom az enyémtől. Kifejezni sem tudom mennyire szeretek olvasni, csak az a legnagyobb baj, hogy elég nehéz rávennem magam, hogy belekezdjek valamibe, és ha nem köti le teljesen a figyelmem, akkor abba is hagyom. (...)

Ami viszont igazán meglepett, az az Andrissal való viszonyom. Nagyon jóba lettünk, rengeteget beszélgetünk. (...) Testvérként szeretem, csak sajnos ő...másként. Én nem érzek iránta vonzalmat, mint férfi. Számomra ez lehetetlen. De ott van két haverja: Ricsi, és Jancsi.

Ricsi csendes, nyugodt srác, de rengeteget bír hülyéskedni. Tavaly búcsúzásunk napján, majdnem életét vesztette egy balesetben. Andris és Jancsi mentették meg, ha nem ők, ma már talán...

Jancsi nagyon nagy arc gyerek. Olyanokat bír mondani, hogy egy évig szakadnék a röhögéstől rajta. Sajnos kicsit egoista, és közönséges a lányokkal. Mindenkit lefikáz, és talál benne hibát. A tökéletest keresi,csak sajnos az nem létezik.. Ennek ellenére én nagyon bírom. Boxoló. Unokatestvérem Adri odavan érte. Sajnos fordítva nem igaz.

(...)Viki barátnőm, akivel egy ikerházban laktunk 6 éves koromig, a legjobb barátnőm volt. De ő most nagyon más. Júl.26-án tölti a 16-ot és különleges ajándékkal áldotta meg a sors. Szülinapja alkalmából egy csöppséget hoz a világra, a keresztelő után pedig férjhez megy. (...) Azt szeretnék, ha én lennék a keresztanya, de iskolaidőben nem engedhetem meg magamnak, hogy kiutazzak. (...) Kár érte, mélykék szemei, hosszú lába, aranyszőke haja, telt keblei, harcos vadmacska természet mind vonzzák a férfiakat..nem kellett volna az elsőnél megállapodni. Már nem eladó..

(...)

 

 29-e:

Befejeztem a könyvet. 489 oldal tömör gyönyör. Annyira tanulságos, olyan sok tanító szándékú mondat van benne. Tele az erkölcsös élet szabályaival, utalásokkal rá, és sok, a mi életünkben is felhasználhatá információval. Mindenkinek ajánlom! (...)

Most kb. 15:15 van és Christina: Oh mother-jét hallgatva fekszem a szőnyegen. Mostanában  a szórakozást az írás, az olvasás, és a mamámmal folytatott tartalmas beszélgetések és kártyapartyk jelentik. Még nem indult be az élet, de rajta vagyok. Az idő zord, sötét fellegek borítják az eget, és az utcára erszkedő szürkeség mindenkinek nyomott hangulatot kölcsönöz. Lassan és unalmasan telnek a percek. (...)

A tegnapot apámnál töltöttem, feleségével és két kistestvéremmel. Mivel Olja, és öcsém:Attika (a hugom még nem beszél) nem tudnak magyarul elég kínos perceket éltem át. De a család szeretete erősebb az akadályoknál (remélem), egész jó volt. Szörnyű lesz ha a testvéreim úgy nőnek fel, hogy nem ranulnak meg magyarul és sose fogok tuni beszélni velük. (...)

Elkezdtem a következő könyvet: Emily Bronte:Üvöltő szelek.

30-a: (...) Kellemes nyárias idő van. Kezd beindulni a nyaram. Tegnap késő estig kinn voltam a fiúkkal, elmentünk egy bárba. (...) Már több mint 1 hete vagyok itt, de még 1x sem voltam lányok társaságában. Nekem fiúnak kellett volna születni. Lassan megtanulok férfiaggyal gondolkozni. (...)

14:15 van. A délelőtti meleget megint felváltotta az eső. Ítéletidő! A magasban hordókat burongatnak, hogy az emberek gyarlóságát büntessék. (...)

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenykuldott.blog.hu/api/trackback/id/tr231317209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása