Összefoglalás

 2009.06.06. 15:55

Minden amit tudni kell! (Egy kamaszlány gondolatai)

Sokat gondolkoztam azon, hogy írjak-e blogot, vagy sem. De ittvagyok =) Nem az életemről, az izgalmas, vagy olykor unalmas hétköznapjaimról szeretnék írni, hanem minden olyanról, amiből tapasztalatokat lehet szerezni másoknak, anélkül, hogy velük is megtörténne.

Igen vonzódok a spiritualitás iránt, egészen kiskorom óta. Spirituális fejlődésemet is le szeretném írni.

Úgy gondolom, hogy minden embernek vannak feladatai, és van egy fő feladata az életében. Hiszek a jelekben, az akadályokra úgy tekintek, akár a tesztekre, nem azért vannak, hogy eltántorítsanak valamitől, hanem azért, hogy megtanítsanak arra, hogy ne add fel könnyen, legyen akaratod célod elérésében. Azt biztosan tudom, hogy nincsenek véletlenek. Tehát, ha most pont ezt olvasod, az sem véletlen =)

Annyi gondolat kavarog a fejemben, és nem tudom, hogy mivel kezdjem. Szeretnék érthetően fogalmazni, nem egy zagyvaságot leírni. =D

Kezdem a lényeggel, egész kicsi voltam, mikor már filozofikus dolgokon gondolkodtam, az élet rejtélyeire kerestem a választ. A rokonaim, elődeim (legfőképpen anyai ágon) is spirituális gondolkodásúak. Ükapám természetgyógyászattal foglalkzott, nagymamám is átvette, és elsajátította tudását, ahogy anyám is, és majd (remélhetőleg) én is. Mikor még kislány voltam, arról álmodoztam, hogy én egyszer majd meg fogom váltani a világot, (még nem tudtam hogy) és majd olyan dolgot teszek, ami mindenkinek megváltoztatja az életét. Lehet az akár egy egetrengető tett, vagy egy apró dolog is.

Néhány hónapja az életembe annyi információ jött, hogy szinte már túlcsordulok. 2012! Biztos te is hallottál róla, ha még nem, nézz utána (tudod nincsenek véletlenek ;D)! És még sok ezzel kapcsolatos dolog (Beavatások, Kryon). Azóta ilyen könyveket olvasok.

Mindig is hittem abban, hogy van élet a halál után. Sőt, az angyalokban és a démonokban is hiszek. Nem pont úgy, ahogy mások (vagy akár a Bűbájos boszorkák =D). Szerintem a düh, az irigység stb. mind démonok. A mi belső démonaink.

Ezelőtt még sose volt olyan, mint most. Egyszerre van jelen a Földön a menny, és a pokol. Képviselőik arra törekednek, hogy mindenkit maguk mellé állítsanak. Ki kell ölni a szívünkből minden rossz érzést.

Minden meg van írva? Ez igaz, vagy sem? Akasha krónika..létezik e vagy sem? Az én hitem szerint minden meg van írva. Már csak az a kérdés: ki írja?

Te írod a Saját Életedet! A gondolataid, a vágyaid az elképzeléseid. Vigyázz mit gondolsz mert valóra válik! Vonzás törvénye. Két dolog van megírva biztosan, amit ők írnak (vajon kik?): a Születésed, és a Halálod időpontja. Az életedet úgy alakítod, ahogy akarod (szabad akarat).

Aztán a másik nagy kérdés, az idő. Vajon egy egyenes, amin be tudod jelölni, a jelenedet, a múltadat, a jövődet. Én pici voltam, mikor már azt mondtam: Ez hülyeség. Az életben minden gyszerre történik, csak más idősíkon, végtelen sok idősík van (az más kérdés h mi képtelenek vagyunk a végtelenséget elképzelni a 3D-s agyunkkal), és ezeken minden egyszerre történik. Ezt azóta könyvszerzők, és tudósok szebben is megfogalmazták =) : Az élet ábrája egy végtelen spirál, amely egyszerre fut. Időspirál.

 

Na most sok mindenbe belekaptam, de semmit se fejeztem be. Na majd fokozatosan.

UI: remélem nem gondolsz egy lökött tyúknak, aki a fellegekben jár, és el van szállva. Szerintem mindenki kialakíthatja a saját hitrendszerét, mind1 mi legyen az, csak legyen valamibe kapaszkodni, ha mindenki elhagy és úgy érzed egyedül vagy. Tehát nem kell elhinned, csak ne ítélkezz =)

Címkék: spiritualis

A bejegyzés trackback címe:

https://fenykuldott.blog.hu/api/trackback/id/tr931167522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása