Szeretet

 2009.06.09. 18:21

Holnap megyek drámatáborba az osztályommal! Hihetetlenül várom =D

Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz, hiszen ez az első drámatábora mindannyiunknak! Annak felettébb örülök, hogy az osztály összes tagja ott lesz! 3 nap együtt! Lehet, hogy még egy kicsit sok is lesz egymásból, de ezt nem hiszem! =D Nagyon szeretem őket!!! =) Nagyon örülök, hogy ebbe az osztályba járok, kivétel nélkül mindkenkit szeretek! Persze valakit jobban, valakit kevésbé. Voltak konfliktusok, de utálok emberekkel haragban lenni (az más kérdés, hogy, túl közel sem engedek magamhoz senkit, csak nagyon kevés embert), ezért inkább megpróbáltam mindenkivel valami kis barátkozásba belemenni. Persze nem mindenkivel sikerült. Lehet, hogy van olyan ember, aki engem nem szeret, de én senki iránt nem érzek negatív érzést, hiszen, az utálkozás mindig azt emészti aki utál, nem azt akit utálnak. A semlegesség az már más dolog.

Ha már így kitértem a szeretetre, akkor beszélek róla egy kicsit. Én nehezen tudom kifejezni a szeretemet, pedig ez az érzés világmegváltó erővel bír. (Ahogy mondani is szokták: Ha a szeretet hatalma legyőzi a hatalom szeretetét, a világ megismeri a békét!) Anyu mindig meg van rám sértődve, hogy mennyire közömbös vagyok vele szemben, és hogy sosem örülök semminek (Csak nem mutatom ki!!), meg sosem teszek meg semmit érte. Sok vitának ez az oka köztünk. Pedig ő nem tudja, hogy mennyire szeretem, csak sajnos nekem ezt elég nehezemre esik kifejezni. Nálam egy ölelés, egy puszi, egy kedves szó és ezek a dolgok mind rengeteget számítanak, mert a szó: SZERETLEK! nagyon kevésszer (szinte soha) hagyja el a számat.

Szeretet nélkül nagyon sivár lenne a világ. Ahhoz, hogy igazán mást is szeretni tudj, magad is szeretned kell! Mindennél fontosabb, hogy elfogadd magad olyannak, amilyen vagy. Nem véletlenül lettél olyan, amilyen most vagy. Változtass magadon annyit ami tőled telik, de ne vágy fölslegesen olyanra, ami lehetetlen. Ez csak energiát vesz el tőled. Nekem is sok fenntartásom van magammal szemben, de az ember a küsejét nem választotta, nem pénzen vette, hanem kapta. "A test egy intelligens ruha, a lélek ruhája." (Villás Béla) Egyszer majd leveted, és a lelkek világában nem fog számítani semmi külsőség.

Vissza a szeretetre: Szeresd felebarátaidat! Szeress mindenkit, ne egyformán, de írtsd ki a szívedből a gyűlöletet!

Na..=D Most megyek hajat mosni, és készülök a holnapra =D Már összepakoltam a ruháim és mindent, amire szükségem van!

Ne feledd: Mindenkit szeretni, a béke és boldogság megteremtését jelenti,
magunkban, környezetünkben és az egész földön!

Címkék: barátság szeretet önkifejezés

A bejegyzés trackback címe:

https://fenykuldott.blog.hu/api/trackback/id/tr311175110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása